نکات برای سفارش تندیس‌های تقدیر

از مهم‌ترین نکات برای سفارش تندیس‌های تقدیر این است که باید بدانید این نوع از تندیس‌ها تفاوتی از نظر ظاهر با تندیس‌های دیگری ندارند.

تنها تفاوتی که این نوع از تندیس‌ها با تندیس‌های دیگر همچون تندیس پلکسی آماده دارند در کاربرد آن‌ها است. در واقع افرادی که تندیس‌های تقدیر را دریافت می‌کنند به صورتی هستند که خدمات با ارزشی را به مجموعه تحویل داده‌اند و موفقیت‌های بسیار خاص و زیادی را در این باره به دست آورده‌اند.
اما کسانی که قصد دارند این نوع تندیس‌ها را سفارش بدهند باید بدانند این نوع از تندیس‌ها به صورتی هستند که افراد برای خودشان دارای ارزش هستند.

تندیس‌هایی که به منظور قدردانی و تقدیر انجام می‌شوند بایستی از ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایزی برخوردار باشد. در واقع باید بدانید هدف اصلی که تندیس‌های تقدیر دارد به این صورت است که برای تشکر و قدردانی می‌باشد.

در بعضی از موارد اگر فرد یا شرکتی که قصد دارد این نوع تندیس‌ها را اهدا کند اداره، سازمان، شرکت، جشنواره یا موسسه معتبر می‌باشد. علاوه بر اینکه قصد دارد تشکر را از افراد انجام دهد همچنین برای اعتبار نیز این نوع از تندیس‌ها استفاده می‌کند.

به عنوان مثال اگر بخواهیم به یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین جشنواره‌هایی که به صورت هنری هستند. معمولاً در آنجا از تندیس‌های تقدیر استفاده می‌شود جشنواره فجر می‌باشد که به افراد موفق در زمینه‌های مختلف تندیس‌های تقدیر اهدا می‌شوند و از این افراد تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

تندیس تقدیر

مهم‌ترین نکات برای سفارش تندیس‌های تقدیر

زمانی که شما قصد دارید یک تندیس تقدیر را سفارش دهید و آن را مورد استفاده قرار دهید باید بدانید لازم است به نکات مختلفی توجه کنید.

این نکات مانند کیفیت، قیمت، جنس مواد، وزن، رنگ، ابعاد، پایه، شکل ظاهری و مواردی همچون ساختار تبلیغاتی تندیس هستند که شما حتماً باید به آن‌ها دقت کنید و آن‌ها را در نظر داشته باشید.
مواردی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم موارد کلی هستند که شما باید در نظر بگیرید.

در واقع درباره هر نوع تندیس چه این تندیس شما تقدیر باشد چه انواع تندیس دیگر شما باید به این موارد دقت کنید. موارد تاثیر گذار در ساخت و سفارش تندیس‌های تقدیر عبارتند از:

  • کیفیت و قیمت
  • مواد و متریال استفاده شده
  • وزن و ابعاد
  • مشخصات مناسب

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

تندیس تقدیر

1. کیفیت و قیمت

کیفیت و قیمت یکی از نکات بسیار مهم در هنگام سفارش تندیس‌های تقدیر است. البته اگر برای جشنواره‌ها یا سفارش‌های رسمی و تشریفات از تندیس‌ها استفاده بشود قیمت کمترین اهمیت دارد و بیشترین اهمیت روی کیفیت محصول می‌باشد.

همچنین زیبایی نیز در آن موارد تاثیر گذار می‌باشد. زمانی که شما تعداد بسیار بالایی از تندیس‌های تقدیر یا هر نوع تندیس را سفارش می‌دهید می‌توانید قیمت مناسب‌تری را از آن به دست بیاورید.

نکته‌ای که اهمیت فوق العاده بالایی دارد ظرافت زیبایی و کیفیت تندیس مد نظر شما می‌باشد، همین موارد می‌تواند قیمت تندیس را افزایش دهد.

2. مواد و متریال استفاده شده

معمولاً متریال و موادی که درون تندیس‌ها به کار می‌رود متناسب با سفارش مشتری‌ها انتخاب می‌شود. شما می‌توانید جنسی مانند فلز، چوب، شیشه و هر مواد و متریال دیگری را برای تندیس مدنظر خودتان انتخاب کنید.

باید بدانید انتخاب رنگ و پایه بر عهده مشتری می‌باشد. شما برای این موضوع باید بودجه و نیاز خودتان را در نظر بگیرید و رنگ مناسبی را انتخاب کنید.
در واقع باید بدانید کیفیت و رنگ می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محصول داشته باشند و شما نباید این موضوع بسیار مهم را فراموش کنید.

تندیس تقدیر

3. وزن و ابعاد

نکات بسیار مهم در هنگام سفارش تندیس‌های تقدیر، وزن و ابعاد است. معمولا زمانی که شما به سراغ خرید و ثبت سفارش برای تندیس‌های تقدیر می‌روید باید به ابعاد تندیس نیز دقت کنید و آن را در کنار قیمت در نظر داشته باشید.

زیرا شما باید تندیسی را انتخاب کنید که هم از نظر قانون حمل و نقل قابلیت راحتی داشته باشد و هم اینکه کاربری مناسبی را در اختیار افراد قرار بدهند.
البته باید بدانید برای این که در این زمینه به جمع‌بندی برسید لازم است حتما با مشاورین که در این زمینه هستند صحبت کنید تا بتوانید یک خرید خوبی داشته باشید.

زمانی که آن را به افراد خودتان تحویل می‌دهید یک احساس بسیار جذاب و زیبایی را هم برای افراد و هم برای خودتان به وجود بیاورید و از آن لذت ببرید.

4. به مشخصات روی تندیس تقدیر بسیار زیاد دقت کنید

زمانی که شما قصد دارید سفارش خودتان را ثبت کنید باید به نکات و مشخصاتی که روی پایه وجود دارد دقت کنید و آن‌ها را مد نظر داشته باشید؛ زیرا معمولاً مواردی که روی پایه نوشته می‌شود برای تشکر و قدردانی می‌باشد.

همچنین مشخصات مجموعه که این تندیس را امضا کردند و دلیل اهدای این تندیس نیز در روی پایه تندیس حک می‌شود. البته باید بدانید نکات دیگری مانند تاریخ، مشخصات فرد، دلیل و موارد دیگر هستند که می‌توانند روی پایه تندیس شما حک شوند.

این موضوع برای شما زمانی اهمیت دوبرابری پیدا می‌کند که شما علاوه بر اینکه قصد داشته باشید قدردانی و تشکر را به وجود بیاورید.

تندیس تقدیر

همچنین از جنبه اعتبار آن نیز استفاده کنید و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر شکل ظاهری شما باید به موارد خاص دیگری نیز توجه کنید.

باید بدانید تندیس تقدیر از ویژگی‌هایی است که باید حس خوب را به فردی که این تندیس را دریافت می‌کند به وجود بیاورد. زمانی که شما به سراغ انتخاب و ثبت سفارش برای این تندیس‌ها می‌روید موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید تندیس با کیفیتی را تهیه کنید که حس جذابی را برای افراد به وجود بیاورد.

با همین کار باعث شود تا اعتبار و ارزشمندی شما افزایش پیدا کند و شما بتوانید در موارد مختلف با استفاده از این حس قروت ارزشمندی‌های دیگری را نیز به دست بیاورید و به خوبی از این موقعیت برای بالا بردن جایگاه خودتان استفاده کنید.

در واقع شما باید به سراغ تندیس‌هایی بروید که بسیار عالی می‌توانند که برای شما مناسب باشد و به خوبی می‌توانند که نیازهای شما را از تمامی موارد برطرف کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *