برندهای ورق‌های پلکسی گلاس

بهترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس برای ساخت تندیس پلکسی و دیگر تندیس‌ها تنها از چند کشور شرق آسیا به ایران وارد می‌شوند.

در واقع کشورهای صنعتی شرق آسیا مانند تایوان، هنگ کون، اندونزی، چین، کره از تولیدکنندگان به نام در تولید ورق‌های پلکسی گلاس در جهان هستند.

برندهای ورق‌های پلکسی گلاس بسیار متنوع هستند از این برندها در ایران هم وجود دارند؛ اما در بین بهترین برندهای پلکسی گلاس کشور تایوان پیشتاز‌تر است. از نظر رنگ‌بندی پلکسی گلاس از طیف‌های رنگی گسترده‌ای برخوردار است.

ترندترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس

بهترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس عبارت است از:

  1. برند چوچن (Chochen)
  2. برند یرلانگ (Yearlong)
  3. اچ اچ سی (HHC Acrylic Sheet)
  4. برند ریچانگ (Ray Chung)

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

ترندترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس

1. برند چوچن (Chochen)

یکی از بهترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس برای ساخت تندیس، چوچن است. ورق‌های پلکسی گلاس چوچن از نظر کیفیت برای ساخت تندیس بسیار مناسب و مرغوب هستند. برند چوچن از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین ورق‌های پلکسی در ایران است.

برای تولید محصولات مختلف کافی است از طیف گسترده‌ای از ورق‌های پلکسی گلاس استفاده کنید. این برند دارای چندین طیف رنگی مختلف با ضخامت‌های گوناگون می‌باشد و به خوبی می‌تواند نیاز تولیدکنندگان را پوشش دهد.

2. برند یرلانگ (Yearlong)

یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس، یرلانگ است. این ورق پلکسی به دلیل استاندارد بودن و کیفیت بالای مواد اولیه بیشترین کاربرد و استفاده را در ساخت حروف‌های برجسته تبلیغاتی دارد.

بنابراین برای استفاده از ورق‌های پلکسی گلاس یرلانگ در بین تابلوسازان تبلیغاتی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد. برای ساخت حروف‌های برجسته از ورق‌های پلکسی گلاس یرلانگ استفاده می‌شود این نوع ورق‌ها یک نور یکسان و یکدستی دارند و از وضوح رنگی بالایی برخوردار می‌باشند.

ورق‌های پلکسی تایوان یرلانگ از 65 طیف رنگی مختلف برخوردار است. در واقع 4 نوع ورق پلکسی گلاس در تولیدات یرلانگ استفاده می‌شود از جمله:

  • مات
  • شفاف یا ترانسپارنت
  • شفاف
  • آینه‌ای

ورق‌های پلکسی رنگ مات برای تولیدات محصولات تزئینی کاربرد دارند که بیشترین کاربرد را برای طراحی و دکوراسیون داخلی دارند.

ورق های پلکسی گلاس

3. اچ اچ سی (HHC Acrylic Sheet)

شرکت اچ اچ سی فعالیت خود را از سال 1973 با هدف تبدیل شدن به یکی از برجسته‌ترین برندهای ورق اکریلیک در شهر کائوسیونگ شروع کرد.

کارخانه تولیدی HHC در تایوان موفق شده است از طریق بند کائوسیونگ محصولات تولیدی خود اعم از ورق‌های اکریلیک پلکسی گلاس را به سراسر جهان صادر کند. در حال حاضر شرکت Hsin Hwa Company از لحاظ کیفیت و کمیت به عنوان یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان ورق اکریلیک شناخته شده است.

ورق‌های پلکسی گلاس برند اچ اچ سی طیف رنگی گسترده‌ای دارد با کدهای رنگی اصلی پلکسی گلاس کاملا همخوانی دارد.

ممکن است به میزان خیلی کمی تیره‌تر یا روشن‌تر باشد. محصولات شرکت تولیدی اچ اچ سی دارای شکل ظاهری ظریف و شفافی کریستالی است. این ورق‌ها در رنگ بندی، سایز و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود.
البته علاوه بر ورق‌های شفاف، شرکت اچ اچ سی در طیف‌های رنگی مختلفی محصولات خود را تولید می‌کند.

ورق های پلکسی گلاس

4. برند ریچانگ (Ray Chung)

شرکت ریچانگ تولید کننده ورق‌های پلکسی گلاس در سال 1980 فعالیت خود را در شهر کائوسیونگ تایوان شروع کرد این شرکت اقدام به تولید ورق‌های اکریلیک ریخته‌گری نمود.

کارخانه ریچانگ بیش از 30 سال است که تولید کننده ورق‌های اکریلیک است.

ورق‌های برند ریچانگ به دلیل داشتن رنگ‌بندی‌های براق و جذاب و ویژگی‌های منحصر به فرد از بهترین نوع برندهای ورق‌های پلکسی گلاس در دنیا محسوب می‌شوند.

5. چوچن (Chochen)

برند چوچن یکی دیگر از بهترین برندهای ورق پلکسی تایوان است. این نوع ورق‌های پلکسی از نظر کیفیت با ورق‌های پلکسی یرلانگ برابری می‌کند. ورق‌های پلکسی چوچن یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین پلکسی‌های در ایران است که از کیفیت بسیار عالی برخوردار است.
برای ساخت تندیس پلکسی با استفاده از ورق‌های چوچن با دلیل داشتن رنگ‌بندی‌های مختلف و با ضخامت‌های متفاوت بسیار مناسب می‌باشند.

ورق پلکسی گلاس برای ساخت تندیس

بهترین برند پلکسی گلاس را از کجا خریداری کنیم؟

تمامی برندهای معتبر ورق پلکسی گلاس در کشور تایوان تولید می‌شوند؛ اما از سایر کشورهای دیگر واردات ورق‌های پلکسی گلاس به کشور ایران انجام می‌شود. از همین رو فروشندگان مختلف در سراسر دنیا اقدام به تولید و ارائه ورق‌های پلکسی گلاس تولیدی این کشورها می‌کنند.

البته همانطور که گفته شد بهترین برندهای ورق‌های پلکسی گلاس مربوط به ساخت کشور تایوان است؛ لذا برندهای چینی، اندونزی و کره از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

شما می‌توانید هر نوع طرحی را با استفاده از دستگاه لیزر بر روی ورق‌های پلکسی گلاس پیاده کنید. تولیدات این کشورها بسیار با کیفیت، صاف و صیقلی و بدون کوچک‌ترین زدگی می‌باشند.

لازم نیست که شما بخواهید حتما ورق‌های پلکسی گلاس تایوانی را از همان کشور خریداری کنید بلکه اغلب فروشندگان ورق‌های پلکسی ورق‌های تایوانی ارائه می‌کنند که با مقایسه قیمت‌های چند فروشگاه ورق‌های پلکسی گلاس می‌توانید مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین ورق را تهیه کنید.

بهتر است برای ساخت یا خرید تندیس پلکسی گلاس به نوع ورقی که برای این منظور استفاده شده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *