بهترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها

بهترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها برای سازمان‌ها یکی از شکیل‌ترین هدایای تبلیغاتی به منظور قدردانی و تشکر از کارکنان و کارمندان در نظر گرفته می‌شود تا روحیه و انگیزه پرسنل افزایش یابد و با تلاش و پشتکار بیشتری کار کنند و در جهت اهداف سازمان قدم بردارند.
بهترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها یکی از هدایای تبلیغاتی است. این تندیس دارای نقش و نگار مناسب و مختص سازمان است.

بهترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها

بهترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها عبارتند از:

  1. تندیس پلکسی گلاس
  2. تندیس‌های چوبی
  3. تندیس‌های کریستالی
  4. تندیس شیشه‌ای

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. تندیس پلکسی گلاس

یکی از بهترین نوع تندیس‌ها برای سازمان‌ها، تندیس با پلکسی است. این نوع تندیس از لحاظ کیفیت، زیبایی و قیمت در مقایسه با سایر تندیس‌های موجود بسیار مناسب است.

تندیس پلکسی گلاس شباهت بسیار زیادی به شیشه دارد؛ با توجه به آن از مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر شکستگی برخوردار می‌باشد همچنین این نوع تندیس‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارند در اشکال مختلف به راحتی فرم می‌گیرند.
این نوع تندیس‌ها از محبوب‌ترین تندیس‌های سازمانی است که برای افرادی که شایستگی آن را دارند تهیه می‌شوند.

بهترین نوع تندیس برای سازمان‌ها

2. تندیس‌های چوبی

تندیس‌های چوبی یکی از بهترین نوع تندیس برای سازمان‌ها است.

بعضی از شرکت‌ها تمایل دارند که جوایزی که برای کارکنان و کارمندان خود در نظر می‌گیرند سبک و مدل سنتی داشته باشد؛ از همین رو ما به این افراد تندیس‌های چوبی را معرفی می‌کنیم.

این نوع تندیس‌ها در عصر حاضر با استفاده از فناوری‌های نوین و دستگاه‌های پیشرفته استفاده شده است که نشان می‌دهد و می‌تواند با استفاده از آن زیبایی و ماندگاری این اثر را دو چندان کند.

با توجه به ویژگی‌ها و مزایای تندیس‌های چوبی به دلیل انعطاف‌پذیری بالا بهترین گزینه برای انتخاب نوع تندیس برای موقعیت‌های رسمی و سازمانی است که از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است. معمولا تندیس‌های چوبی، از چوب 3 میل و‌ام دی اف ساخته شده اند. البته می‌توان هر دو متریال چوب و پلکسی گلاس را با یکدیگر ترکیب کنید و یک تندیس ترکیبی بسازید.

تندیس‌های چوبی

3. تندیس‌های کریستالی

اگر تمایل دارید که یک تندیسی بسازید که به سازمان شما اعتبار ببخشد همچنین در مراسم به عنوان جایزه آن را به افرادی که مدنظرتان است اهدا کنید بهترین انتخاب تندیس‌های کریستالی هستند. این نوع تندیس‌ها یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین تندیس‌های چند سال گذشته بوده است؛ زیرا ظاهر بسیار زیبا و خاصی دارد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

قطعا انتخاب تندیس‌های کریستالی در مقایسه با سایر تندیس‌های دیگر از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این نوع تندیس‌ها در عین ظریف بودن ظاهر از کیفیت بسیار عالی برخوردار می‌باشند.
این ویژگی‌ها می‌تواند سازمان را تا حدود زیادی متقاعد به سفارش و خرید این تندیس‌ها کند.

در نهایت انگیزه افراد برای دریافت این نوع تندیس‌ها به دلیل محبوبیت بالایی که دارند افزایش خواهد یافت. همچنین باعث ترغیب و اشتیاق کارمندان برای به دست آوردن این نوع تندیس‌ها بالا خواهد برد تا نهایت تلاش خود را برای دریافت این تندیس انجام دهند.

از ویژگی‌های تندیس‌های کریستالی می‌توان به سه بعدی بودن آن‌ها اشاره کرد همچنین به دلیل حکاکی‌های داخلی تندیس می‌توانید در اشکال مختلف اعم از مربع، مستطیل، دایره و مثلثی بسازید. تندیس‌های کریستالی در عین ظاهر زیبایی که دارند حکاکی بر روی تندیس شیشه‌ای از طریق دستگاه‌های بروز و پیشرفته لیزر سه بعدی انجام می‌شود.
از کاربردهای تندیس‌های کریستالی برای یادگاری یا مراسم یادبود خاص برای جشن‌ها و همایش‌های سازمان به کار می‌رود.

تندیس‌های کریستالی

4. تندیس شیشه‌ای

یکی از معروف‌ترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها، تندیس‌های شیشه‌ای هستند که برای ساخت آن‌ها از شیشه استفاده شده است. این نوع تندیس‌ها یکی از بهترین آثار به یادماندنی که زیبایی چشمگیری دارد.

با توجه به اینکه شیشه یک ماده شکننده و شفاف یا مات است. در متریال تندیس‌های شیشه‌ای از ماسه، شن و سایر مواد دیگر مانند سنگ آهک و کربنات پتاسیم استفاده شده است.

تندیس شیشه‌ای

همانطور که گفته شد در این نوع تندیس‌ها از ترکیبات مختلفی برای شیشه‌گری و ساخت تندیس‌های شیشه‌ای استفاده شده است.
با استفاده از فرایندهایی مانند دمیدن یا شیشه‌گری فوتی، مجسمه‌سازی گرم و سرد کاری ساخته خواهد شد.

تندیس‌های شیشه‌ای قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند در زمینه سبک و طرح شما می‌توانید هر نوع فرم وشکلی که مدنظرتان باشد به این تندیس بدهید و کاملا مطابق با سلیقه و سازمان خود آن را سفارش دهید. تندیس‌های شیشه‌ای گزینه بسیار مناسبی برای همایش‌ها، سازمان‌ها، سمینارها، مسابقات و همایش‌ها است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *