کاربرد تندیس کریستال

کاربرد تندیس کریستال راه حلی برای یادبود از افراد مهم و سرشناس در حوزه‌های متفاوت کاری و علمی است. با شرکت در مراسم تجلیل و رویداد بزرگ، در ذهن خود رویارویی با یک اتفاق مهم را می‌پرورانید.

در واقع، در مراسم‌های تجلیل، همواره اتفاقات عظیمی شکل یافته‌اند. بنابراین برای تجلیل از اتفاقات مهم و سهمی در تشکر و تقدیر از آن‌ها، مراسم‌های خاصی برگزار می‌شود.

در بیشتر موارد، جایزه‌هایی را به عنوان یادبود به افراد شرکت کننده در مراسم داده می‌شود. بنابراین برای ارائه یادبود به افراد، راه حل‌های بسیار زیادی وجود دارد.

از انتخاب‌های بسیار رایج و محبوب برای یادبود و تشکر از افراد، استفاده از تندیس شیشه‌ای و یا تندیس پلکسی آماده است. البته گزینه‌های دیگری برای قدردانی از افراد وجود دارند.

به جای بهره‌مندی از تندیس‌های شیشه‌ای، می‌توان از تندیس با جنس کریستال استفاده کرد. تندیس کریستال، قابلیت شکل پذیری با مدل‌های متنوع، در بازار را دارد.
به طور مثال، برای بهره‌مندی از تندیس کریستال، می‌توان از آن به عنوان سبکی از مدل‌های کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

در زمان استفاده از تندیس شیشه‌ای، نیاز به کیفیت فوق العاده آن دارید. البته تندیس‌های شیشه‌ای نیز جلوه مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارند.
با این حال، استفاده از تندیس کریستالی، شفافیت، کیفیت، زیبایی و دوام و ماندگاری بسیار زیادی نسبت به شیشه دارد. همواره تندیس کریستالی نسبت به تندیس‌های دیگر با جنس متفاوت در بازار، جذابیت بیشتری را به خود اختصاص داده است.

تندیس کریستال گرگ

کاربرد تندیس کریستال

یکی از بهترین تندیس‌ها برای سازمان‌ها تندیس کریستال است، تندیس کریستالی نسبت به دیگر تندیس‌ها، دارای ویژگی منحصر به فردی است.
استفاده از تندیس کریستالی، یک نمایش عالی و بی نظیر را در چشم بیننده به وجود می‌آورد.

کسب نمایش عالی و ارزشمند از تندیس کریستالی، در واقع، به دلیل جنس آن است. جنس کریستال، به راحتی تابش‌های نور را از خود منعکس می‌سازد.
تابش نور از اِلمان کریستال، منجر به بروز فضایی جذاب و خارق العاده می‌شود.

بیشتر افراد، تمایل زیادی برای بهره‌مندی از تندیس کریستالی را دارند. البته تقاضای بیشمار برای بهره‌مندی از تندیس کریستالی، به دلیل جلب نظر مخاطب و طرفداران زیاد آن است.

تندیس کریستال، در رنگ، اندازه و تنوع بسیار بالایی دارد. افراد مصرف کننده تندیس کریستال، به نسبت نیاز خود از انواع متفاوت تندیس، چه به صورت انتزاعی و چه به شکل معاصر، می‌توانند سفارشات خود را به موسسه‌های معتبر در این زمینه ارائه دهند.

تندیس‌های کریستال از ظریف کاری‌های بسیار زیادی در ساخت خود برخوردار هستند. استفاده از هر نوع طرحی بر روی تندیس کریستال، به سادگی امکان پذیر است.

به همین دلیل، هیچ نوع محدودیتی برای ساخت تندیس کریستالی وجود ندارد. کاربرد تندیس کریستالی برای ایجاد متن و ساخت چهره، فوق العاده است.
امروزه، بسیاری از سازمان‌ها و موسسات معتبر، در جشن و همایش‌های خود، از تندیس کریستال استفاده می‌کنند.

قابلیت سه بُعدی آن تندیس کریستالی

از جمله فاکتور‌های مهم برای تندیس با ساخت کریستالی، قابلیت سه بُعدی آن است.
اشکالی که می‌توان در ساختار تندیس سه بُعدی از آن بهره‌مند شد عبارتند از:

  • دایره
  • مثلث
  • مستطیل
  • مربع

تندیس از نوع کریستال، امروزه توسط بسیاری از شرکت‌های تولید کننده ساخته می‌شود. به دلیل وجود کیفیت بسیار زیاد استفاده کنندگان نسبت به تندیس کریستال، میل و رغبت بیشتری را از خود نشان می‌دهند.
برای انجام حکاکی بر روی تندیس کریستال، می‌توان به کمک لیزر سه بُعدی این کار را انجام داد. برای ساخت تندیس با کیفیت و اصل، باید به سراغ موسسه‌های با تجربه و ماهر در زمینه تولید تندیس کریستال بروید.

تندیس با جنس کریستال نسبت به جنس‌های دیگر تندیس، تفاوت قابل توجهی را برای مصرف کننده به نمایش گذاشته است. تفاوت موجود برای این مدل از تندیس نسبت به سایر تندیس‌ها، در رابطه با ساخت آن‌ها است.
برای بهره‌مندی از تندیس کریستالی، باید از متریال آماده آن به صورت وارداتی استفاده نمایید.

امروزه، در بخش داخلی، قالب‌هایی برای ساخت تندیس ساخته شده‌اند.

تندیس کریستال شیر

این مدل از قالب‌ها، زمینه کار را برای افراد بسیار راحت‌تر کرده است. بعد از ساخت تندیس، ابتدا باید قالب‌های آماده را به مرحله حکاکی و طراحی ببرند.
در اصل، ویژگی تندیس کریستالی، قابلیت چاپ سه بُعدی را در خود دارد.

بنابراین حک برخی از چاپ‌ها به صورت سه بُعدی و لیزری بر روی آن تندیس قابل به اجرا است. در صورت علاقه‌مندی افراد، به حک تصویر خود بر روی تندیس، این قابلیت برای تندیس کریستالی وجود دارد.

برای این کار، باید از روش برشکاری بر روی لبه‌های تیز تندیس اقدام به حک تصویر نمایند. با برشکاری بر روی لبه‌های تیز تندیس، لبه‌ها از بین می‌روند.
با عدم وجود لبه در ساختار تندیس، یک سطح صاف و تمیز به وجود می‌آید.

قالب بندی تندیس

در این مرحله از قالب آماده برای تندیس کریستالی، استفاده می‌کنند. بهره‌مندی از یک سطح شفاف و کاملأ صیقلی، که منجر به افزایش زیبایی تندیس می‌شود.

البته در قسمت بعد از برشکاری، باید پایه تندیس را به بدنه آن متصل ساخت. در صورت اتصال پایه به قسمت بدنه تندیس، امکان بروز محدودیت‌هایی برای چاپ نوشته به وجود می‌آید.
قبل از اتصال پایه به بدنه، ابتدا تمامی فرایند چاپ و نوشته‌های مرتبط با آن را در تندیس، انجام دهید.

کیفیت بالا

قالب کاربردی برای ساخت تندیس از نظر کیفیت، برای طراحی و ساخت و نوع چاپ، در رتبه بندی بالایی قرار داشته باشد. هنگامی که مصرف کننده تمایل به سفارش تندیس دارد؛ ابتدا به سراغ شرکت‌های تولید کننده زیادی می‌رود.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تندیس، از نظر ساخت با کیفیت، نسبت به یکدیگر، فعالیت‌های متفاوتی را از خود نشان می‌دهند.
بنابراین باید تمامی موارد ساخت تندیس را مورد ارزیابی قرار داد. با ارزیابی مراحل ساخت تندیس، در نهایت، به سراغ شرکت‌های تولید کننده کارآمد می‌روید.

قیمت تندیس کریستالی

معمولاً برای تندیس کریستالی، قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. شکل گیری قیمت‌های گوناگون برای تندیس کریستالی، به دلیل فاکتور‌های زیر است:

  • اندازه تندیس
  • حجم آن
  • قالب بندی تندیس

با توجه به استفاده از مواد و متریال ساخت تندیس به صورت وارداتی، نوسانات زیادی در بازار، بر روی قیمت تندیس تاثیر می‌گذارد.
از عامل‌های تعیین کننده برای قیمت تندیس کریستالی، چاپ تصویر در قسمت بالای آن است.

هر چه میزان سفارش‌های بیشتری از نظر تعداد برای تندیس انجام دهید؛ می‌توانید هزینه کمتری را نیز برای خرید آن ارائه دهید. تندیس کریستال از نظر مقاومت و ماندگاری می‌تواند کیفیت بسیار عالی داشته باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *